BudakBlogger

Sedih -,-
Saturday 3 March 2012 ? 0 Atashinchi ?
K , the first things is Assalamualaikum , wajib menjawab . Hi my reader :) <--- Smile , fake . I'm in sadness . Really sad this night , not in mood . <--- stop speaking Tasya --' K , seriously malam ni mood Tasya melayang wehh . Aku faham kau , but kau ? Langsong tkfaham aku wehh ( mybe aku je yg tktau ) Tasya faham dia penat balik dripada sekolaa tdi even dia ckap dia tklari pumm tdi . K , sngat memahami . Lepas dia balik , ade IM dgan tasya . Tpi sekejopp je . Okayylahh , janji boleh melepaskan rindu walaupun sekejap . Dia kate petang dia tkonl sbab tuisyen , tapi bila aku onl pkai ph , belambak status dia update . Wall post , ituu pun berjanggut tasya tggu dia rep . After 3 hour ago . Tasya online pkai lappy . Dia still tkde , tggu jelaaa smpai dia online . K , then tetiba dia update status yg membuatkan tasya nk menangis . Hnta IM , pumm berjanggut tggu dia rep jugak , tasya tktau la ape dia buat . Still sabar . K , malam ni dia ckap dia nk gerak KL , tasya sruh dia rest dia degil . Fyi , tasya bukan kongkong dia k . Tasya kesiannn kt dia . Dia blik then dia nk pegi balik . Tasya ckap dia degil . Ape entah jadi kau kat KL tu pumm aku tktau . Nak text , rep pon kau tk . Aku tau sebab kau tkde kredit . K , sumpaa takut kalau terjadi ape-ape doh kat kau . Tapi aku tkboleh halang kau . Nanti kau bosan dgan aku . Time i'm update this post , do you know what happen to me , k i'm crying <--- Honestly k baby . Three time i crying about you sayangg :'( Seriouslyy , macam Tasya ni membatak sgat kan . K , sorry wehh . Kalau kau tksuke aku , please jgan lah sakit kan hati aku . K :'(


Kbye , Assalamualaikum :') <--- fake smile .


Thanks for reading :)




Older Post


// Forever Young-One Direction